20 saker jag vill göra 2015

Hejhej, nu tänker jag skriva en lista på 20 saker jag vill göra innan 2015 är slut :)
1.Solklart flytta till västerås
2.Åka utomlands med Samuel
3.Köpa nytt smink..
4.Träffa nya kompisar
5.Bli bättre på att blogga
6.Bada
7.Åka till Stockholm med mina vänner
8.Bli lite mer social när jag och Samuel är med hans kompisar
9.Köpa nytt löshår 
10.Bleka håret blont
11.Bli brun på sommaren/utomlands
12.Varit på Ullared
13.Börja träna 3 gånger i veckan 
14.Få A i musik
15.Gjöra en vlogg minst
16.Fylla 16 år!
17.Börja vakna tidigt på vardagarna
18.Komma in på hår och makeupstylist programmet i västerås
19.Fira ett år med Samuel
20.Gå ut 9:an
 
 Det var 20 saker jag verkligen vill göra och antagligen kommer göra innan 2015 är slut.
Jag tänker även försöka att skriva när jag lyckas göra någonting av det här bara för kul :)
Vi hörs!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback