Teater

Hejhej, idag har jag och klassen varit på en teater från klockan 12 till klockan 4.
Vi åkte dit för att vi ska göra en musikal och den ska vi visa upp om några veckor så vi skulle "lära känna scenen".
Jag gjorde absolut ingenting i 4 timmar för jag spelar bara instrument, jag ville inte ha nån roll som har massa repliker att kunna osv.
Och såklart så ska det ju inte finnas några instrument så jag bara satt tills lärarna sa att vi skulle ställa oss och låtsas spela..kul javet.
Men det är iallafall roligare än att vara på skolan och jobba matte haha!
 
Innan vi åkte till teatern så va hela skolans nior och kollade på olika gymnasie program och sånt i några timmar. Jag hade tur som fick gå med en kompis :)



Lite bilder om hur det ser ut:) 
Vi hörs!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback