Nelly.com

 
Jag är kär helt seriöst!
Har kollat runt lite på olika hemsidor och kollat på kläder bara för kul och för att jag behöver
det men iallafall så kollade jag mest på nelly.com och asså jag älskar kläderna där!
Har hittat nya favoriter som jag bara måste köpa!
Här är några av dom.
 
Offshoulder Jersey Top för 149kr
V Neck Boob Tube Crop för 199kr
Lace Cropped Top 199kr
Burn Out Crop Top för 249kr
Price Peg 3/4 Top för 199kr
Price Vega Printed Top för 159kr 
 
Det var mina favoriter, jag kollade på byxor oxå men det kan jag visa nån annan dag!
Allt är alltså från Nelly.com
Vi hörs!
 
 

Kommentarer
Postat av: milina.blogg.se

inte riktigt min stil egentligen, men händer att dom får in massa snyggt till min stil också ibland! :)

2015-01-22 @ 01:03:18
URL: http://milina.blogg.se/
Postat av: Caroline

Älskar också Nelly.com, så mycket fint :D

Svar: Ja! :)
kywi.blogg.se

2015-01-22 @ 16:44:57
URL: http://awesomecaroline.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback