Fredag

Hejhej!
Äntligen är det fredag, jag har längtat så himla mycket. Den här veckan har varit riktigt
jobbig och jag har liksom inte orkat göra någonting efter att jag kommit hem men nu är
det helg och jag ska blogga som fan och även blogga satt jag har blogg inlägg nästa
vecka också!
Men iallafall idag så har jag faktiskt gjort någonting. Jag har varit och kollat på min lillebrors
hockey match och hälsat på lotta med pappa på skylt och gravyr.
Jag har även ätit fläskfile och potatisgratäng som Håkan lagade.
 
Så det där är alltså mycket för mig eftersom att jag inte går i någon sport.
Men jag hade tänkt att göra lite olika inlägg om smink i helgen och ta lite bilder
och sånt kul!
Men nu tror jag att jag ska se lite på tv vi hörs!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback