Inte kul

Jag har ett problem.. Exakt varje gång efter att jag duschat så gör mina ben så sjukt jävla 
ont. Jag kan knappt gå efter för det gör så ont, jag ser aldrig framemot att duscha för jag
vet att jag får jätte ont efter.
Det gör inte heller bara ont i benen utan jag får typ röda små prickar på vissa ställen i ansiktet
och det är väldigt irriterande, det försvinner ju såklart efter ett tag men det är ändå jobbigt.
Är jag typ allergisk mot tvålen och de eller vafan är fel..
Någonting måste det ju vara för de kan ju knappast vara speciellt normalt känns det som.
Men aja de finns väll antagligen någon kräm eller någonting som hjälper till att fixa det, hoppas jag..
Vi hörs!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback