Vet inte

Hejhej, jag vet faktiskt inte ifall jag vågar lägga ut det jag gjorde igår som jag sa att jag skulle hehe..
Det var så sjukt dålig kvalité så jag vet inte riktigt om det spelar någon roll ifall jag lägger ut det.
Det är nästan inte ens värt att läggas upp men aja vi får se.

Idag så vaknade jag ovanligt tidigt, jag vaknade klockan 11 ungefär och somnade inte om heller.
Sen runt kanske 4 så skulle min mormor och morfar komma på middag och vi åt lax!
Jag gillar lax om man lagar den på rätt sätt annars är det inte alls gott.
Just nu är jag påväg hem till min pappa, vi har nyss bytt dag som vi flyttar till pappa/mamma och jag vill flytta på söndagar men Hjalmar vill flytta på måndagar så javet inte riktigt hur det blir men skit samma.
Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback