Tränat!

Hejhej, har precis duschat efter att jag tränat för första gången på ja hur länge som helst.. Jag cyklade på träningscykel hemma eftersom att det är så kallt ute så mamma tyckte att jag kunde cykla inne istället och det gjorde jag.
Jag tycker det är väldigt onödigt att betala för sånt där gymkort eftersom att jag är ganska duktig på att träna en gång å sen träna nästa gång efter typ två månader så jag kommer inte köpa gymkort eller träna på gym förän jag vet ifall dehär med att träna blir seriöst, nått som jag gör varje vecka. Innan det så får jag väll springa ute där det är kallt eller som sagt cykla inne.
Men nu ska jag titta lite på tv innan jag ska göra klart ett hemprov som ska lämnas in senast på måndag..
Vi hörs!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback